בועת דיבור שכתוב מפי דשה בורטקוב ובתוכו כתוב רעש יצירתי

ברוכים הבאים

אני כל כך שמחה שבאתם לבקר אותי! אז קוראים לי דשה, בעלת סטודיו למיתוג ועיצוב גרפי. אני אוהבת מאוד לחייך, לעצב, לטייל, להתלבש צבעוני, לאפות, לחלום חלומות ולהגשים אותם, לצלם ולהצטלם. בבלוג רעש יצירתי אחלוק אתכם את העולם שלי, דברים שמהם אני מקבלת השראה ואשתדל לתת השראה גם לכם.
 

נתראה ברשת

למה אני אוהבת את השטויות שלי?

משפחה שלי מספרת שמגיל קטן אהבתי דברים מיוחדים. היו לי תיקים מעוצבים, כובעים מיוחדים, נעליים מיוחדות ומקושטות, מחקים מעוצבים בצורות שונות וגם צעיפים צבעונים ללבוש אותם בחורף. 
אחותי עד היום לא מבינה את האהבה הגדולה שלי לכלי בית יפים.  אני לא זוכרת מתי התחלתי לאהוב את כל זה מתקופת הלימודים ברור לי שהתחלתי לאהוב את כל ה"שטויות" האלה.

שעונים טיימרים למטבח

בזמן הלימודים הייתה לי מרצה שפתחה לי את העולם למוצרים מגניבים ומיוחדים, שאני לא הכרתי לפני כן.  יום שני אחד (כן אני זוכרת שזה היה יום שני) היא סיפרה לנו על חנות סוהו והמליצה לנו לבקר בה כדי לקבל השראה לעיצובים מיוחדים. ברור שאחרי יום הלימודים רצתי לחנות סוהו בתל אביב לראות מה זה ומה יש שם. וואו מה שגיליתי לשם שינה את חיי (לפחות את חיי העיצוב שלי) כשנכנסתי הלב שלי הלם בפראות, הצבעוניות והיופי של כל מה שהיה שם מילאו אותי בשמחת חיים והתלהבות. הרגשתי כמו ילדה קטנה בחנות הממתקים, רק שהממתקים היו טיפה שונים… 
בחנות היו כלי בית צבעוניים, כלי כתיבה מיוחדים בעיצובם, תכשיטים מיוחדים מאוד, תיקי רחצה ואיפור בעיצוב שונה ממה שראיתי עד אותו היום, בקבוקי שתיה מעוצבים ויפים מאוד. 
באותו היום נולדה דשה שאוהבת את כל השטויות האלה.

חנות סוהו

 

זה היה רגע מכונן בחיי משום שמאז עולם הויזואל שלי קיבל ביטוי שונה ורק הלך והתפתח. זה בא עם מין יכולת כזו שאני רואה כל דבר בכל מקום. אנשים רגילים יעברו ולא ישימו לב ואני פשוט רואה את זה, גם אם זה מסתתר באיזה מדף אחורי…

 

תיק איפור מתמנון

מאז הצטרפו עוד כמה חנויות לרשימת האהבות שלי, DOMO, איקאה, NIKNAK, GOLF&CO וכו' לשם אני הולכת כמו למסיבה. הסביבה שלי לא ממש מבינה את האהבה הגדולה שלי ל"שטויות" שלי. אם מצטרפים אלי חברים או משפחה לביקור בחנות הם ממש לא מצליחים להבין "למה אני צריכה את השטויות האלה?" 
אבל אני, פשוט מאוד אוהבת אותן!
אני אוהבת לראות, לצלם, לקנות וליצור בעזרתם דברים צבעוניים ויפים. זה מה שעושה אותי שמחה ומאושרת.
המשפחה שלי קוראת לזה "השטויות של דשה"  🎲

קערת סלט צבעונית מחנות Look וכפות לסלט מחנות NIK

לכל החגיגה הזו הצטרפו גם חנויות אינטרנטיות והמגוון הרחב של מה שהן מציאות.
כשאני רואה את הדברים היצירתיים והיפים האלה כמובן שבא לי על כולם, אבל זה לא הגיוני שאקנה כל מה שאני אוהבת, גם אין מקום לכל הדברים האלה אצלי בבית. אבל כדי לתת ביטוי ומקום לאהבה הזאת שלי, לפני שנה פתחתי קבוצת פייסבוק ששמה, איך לא? "השטויות של דשה" ובה אני משתפת את המוצרים המיוחדים שיש לי, שאני קונה או רואה בזמן שאני מטיילת פיזית או וירטואלית בעולם של הדברים היפים האלה.
אם סקרנתי אתכם אתם ממש מוזמנים להצטרף לקבוצה שלי לקבל השראה ולתרום מהדברים היפים שאתם אוהבים.

אז תגידו רק אני אוהבת את השטויות האלה או שגם לכם יש אהבה כזו?

אם כן ספרו לי פה בתגובות….

אם אהבתם את הסיפורים שלי ואתם רוצים להיות הראשונים שיקראו אותם בהמשך, הירשמו לניוזלטר שלי ותהיו הראשונים לדעת!

דילוג לתוכן